Autor Wiadomość
Adas Wspanialy
PostWysłany: Czw 16:47, 23 Mar 2006    Temat postu:

to juz było troche temu na srodziemiu... pogrzeb na www.lastalliance.com albo gdzies na srodziemiu w GW...
Mazi3791
PostWysłany: Czw 15:49, 23 Mar 2006    Temat postu:

ma ktos fote tego sztandaru ??
Adas Wspaniały
PostWysłany: Czw 10:49, 23 Mar 2006    Temat postu:

a skoro juz o tym mowa... to hobbity sa tylko metalowe??
a widzieliscie te sztandary krasnali?? figorki wygadaja całkiem sympatycznie...Very Happy
Adas Wspaniały
PostWysłany: Śro 23:42, 22 Mar 2006    Temat postu:

nie jarzysz o co mi biega... ale niechce mi sie tłumaczyc...
nieweim jak sie gra krasnalami bonigdy niegrłem rzecz jasna... Very Happy
Michom
PostWysłany: Śro 23:17, 22 Mar 2006    Temat postu:

o ty z tym klimatem? Zbieraj sobie hobbitów, to bedziesz miał zawalisty klimat. A poza tym krasnoludy nie sa gorsze, trudniej sie nimi gra. Mają łuki z 6 D, normalną jednostke z 7 D (z tarczą). A na turnieju można wystawić sojusz (np. wlócznie gondoru)
Adas Wspaniały
PostWysłany: Śro 21:51, 22 Mar 2006    Temat postu:

gdyby kazdy zbierał to co jest najmocniejsze to na turniejach grzały by sie głuwnie gondor i isengard...klimacik sie liczy moim zdaniem... zreszta ta gra jest tak zrobiona ze z kazdej armi da sie zrobic niepokonana druzyne... - moim zdaniem...
Luzak
PostWysłany: Śro 21:22, 22 Mar 2006    Temat postu:

no dzieki Calittus ze wsparles mnie duchowo Very Happy
no skoro sie juz wypoiwadam w tym temacie to powiem cos o krasnalach, jedyna ich zaleta jest wysoka obrona, ale nie maja wspierania (zreszta rohan tez, ale za to rohan ma wlycznie kturymy moze zucac, wprwadzie podrozaly punktowo...), ale jakby krasnale mialy cos ala piki czy wlucznie, to byli by naprwade ciezcy do pokonania, chyba tyle odemnie Very Happy
Calittus
PostWysłany: Śro 21:18, 22 Mar 2006    Temat postu:

Źle dowodzone krasnale bardzo kiepsko sobie radzą, szczególnie kiedy boh stoi bezczynnie przez 3 tury Very Happy

Moim zdaniem jest to najgorsza nacja, no moze po Rohanie.

Brak wspierania czyni ich kiepskimi przeciwko wojsku ze wspieraniem. Oczywiście mają te F=4 ale to cudów nie czyni...
Michom
PostWysłany: Śro 19:23, 22 Mar 2006    Temat postu:

Ekhem ekhem. Mój braty ma krasnoludy (KG, łuki, wszystkich bohów) a ja mam elfy i wiem, jak sie gra bez wspierania. Z siłą 3 i tak giną na 6. Brak wspierania to bardzo dużo.
Legolas13
PostWysłany: Śro 19:17, 22 Mar 2006    Temat postu:

Bez przesady, krasie sa tak dobre, ze raczej nie chcemy ich przegiac jak elfy.
Michom
PostWysłany: Śro 19:08, 22 Mar 2006    Temat postu:

Eh... Przeczyytalem sobie rozmowe i sie zastanwiam, dlaczego większosć z was zauwazyla, ze są (narazie) same metale, a nikt nie napisał, ze nie mają wspierania. A żadnego SZAMANA nie ma, bo to dobro. Nikt z dobra nie ma szamanów. Wyszli tylko murin i Drar...
Mazi3791
PostWysłany: Czw 22:35, 23 Lut 2006    Temat postu:

nie wiem o tym ale zanim stanie sie oficjalna to napewno ulegnie jeszcze kilku zmianom
pharamir
PostWysłany: Czw 22:24, 23 Lut 2006    Temat postu:

Według mnie super jednostka,bo 3+1 woli,2 ataki i życia,walka dość taka sobie jak na szamana Very Happy ,a kiedy ma stać się oficjalna?
Mazi3791
PostWysłany: Czw 21:28, 23 Lut 2006    Temat postu:

Co myslicie o (narazie nieoficjalnym) bohaterze
Kharin (Czarownik Krasnoludzki):
Koszt: 90pkt
Wyposarzenie: Ciężki Pancerz, Magiczny Topór Za dodatkowe punkty można dokupić:
Topór Dwureczny (równiez magiczny) 20pkt
Toporki do rzucania 5pkt

W5
S4
O6
A2
Ż2
M6
P2
W3+1
L2

Specjalne Zasady:
Magiczny Topór - Jak wszyscy dobrze wiemy krasnoludy najlepiej posługuja się toporami i nie będą uzywać żadnych lasek, ani mieczy do walki, dlatego w podziemnych świątyniach Mistrzowie Toporów przelali magiczną moc kosturów do ich chwalebnej broni czyniąc z niej narzędzie przesycone magią. Otrzymuje 1 punkt woli na turę.
Wersja dwuręczna - działa tak samo jak jej mniejsza poprzedniczka, ale nie dostaje minusów do walki.

Czary:
Transfix/Unieruchomienie (3+) chyba wszyscy dobrze wiemy jak działa
Rozkaz/Zniewolenie (4+) jw.
Pieśń Bojowa (5+) - w promieniu 6cali od czrownika każdy krasnolud (razem z bohaterami) otzrymuja premie +1 do walki, a przeciwnik - 1 do męstwa (działa dopóki Khamir ma choćby 1 punkt woli.
Adas Wspanialy
PostWysłany: Pią 22:44, 25 Lis 2005    Temat postu:

Było to co było, a wychodzi( to co wychodzi) plastikowy trol, plastikowy balrog i plastikowa drużyna, 24 gobyi elementy do grobu Balina... i to ma kosztowac 280... jest nawet w szeherce...

Wink I metalowy jest jeszcze Durburtz (Król morii)...Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group