Forum LOTR na podkarpaciu Strona Główna LOTR na podkarpaciu
Forum Podkarpacia o LotR'ze
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szyki i formacje
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LOTR na podkarpaciu Strona Główna -> Gra
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elessar
Roznosiciel



Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

PostWysłany: Czw 12:37, 23 Cze 2005    Temat postu: Szyki i formacje

Tutaj piszcie wszystko o szykach i formacjach. Na początek pytanie : jak uformować klin???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciop
Roznosiciel



Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 16:38, 07 Lip 2005    Temat postu:

Ale chodzi ci jak najlepiej uformować klin?? (Z jakich wojowników) czy wogule jak go zrobić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elessar
Roznosiciel



Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

PostWysłany: Pon 12:38, 11 Lip 2005    Temat postu:

Własciwie to chodzi mi o to jak go uformować oraz kogo ustawić gdzie ( np. grając urukami)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dares
Książe
Książe



Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 22:39, 24 Lip 2005    Temat postu:

Sam nie wiem dokładnie jak ustawić klin.
Jednak mam kilka przypuszczeń a propo tego jak powinien wyglądać i z jakich jednostek się składać.
Weźmy dla przykładu tych uruków.
Jeśli chodzi o ilość jednostek w danym rzędzie to może to wyglądać tak:

____*____
___***___
__*****__
_*******_
*********

czyli jak widzicie w każdym następnym rzędzie o jedną jednostkę więcej.
Ten klin jest bardzo szczelny i w razie gdy jeden wojownik ginie, inny od razu może go zastąpić. To jest plus, jednak minusem jest to że w takim klinie nasi wojownicy będą przeważnie osaczeni w walce wręcz.
Aby temu zapobiec można ustawić klin w inny sposób, a mianowicie:

____*____
___*_*___
__*___*__
_*_____*_
*_______*

Taki nie jest wypełniony więc nasi wojownicy nie będa osaczeni, jednak taki klin szybko może się "posypać".

Który klin wybrać to już wasz wybór. Natomiast co do jednostek. Uważam że nie powinno się dawać do klinu bohaterów czy kapitanów bądź berków. W przypadku osaczenia (które jest wg mnie prawdopodobne atakując klinem) jest duże prawdopodobieństwo że utracimy dowódce. Oczywiście można zaryzykować i ustawić na samym przodzie jakiegoś bardzo mocnego boha, aby torował drogę swym żołnierzom wśród szeregów wroga.

Atakując klinem kawalerię na zewnątrzną stronę klinu należy wystawić włóczniarzy, który coś tam tej kawalerii niwelują (nie pamiętam jak się to nazywało). Natomiast atakując oddziały piesze na zewnątrz lepiej ustawić mieczników z tarczami a środek klinu uzupełnić włóczniarzami, którzy będą wspierali walczących mieczników.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 12:37, 25 Lip 2005    Temat postu:

Włócznicy niwelują bonusy przy szarży kawalerii, ale to zasada tylko dodatkowa. Nie wiem czy się z tego cieszyć czy nie Laughing
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dares
Książe
Książe



Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 22:24, 25 Lip 2005    Temat postu:

Ja jeszcze nie miałem okazji (niestety) grać lub walczyć z kawalerią i dlatego nie do końca wiedziałem o co chodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elessar
Roznosiciel



Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

PostWysłany: Wto 12:51, 26 Lip 2005    Temat postu:

ja też kawalerii nie posiadam i nie zanosi się na to żebym szybko ją miał. a szkoda bo wargi pięknie by się prezentowały w mojej armii. to samo u elfów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dares
Książe
Książe



Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 19:12, 30 Sie 2005    Temat postu:

No, jednym z moich największych marzeń a propo LOTR'a jest posiadanie licznej elfickiej kawalerii (dla bardziej zaawansowanych Elnaith)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elessar
Roznosiciel



Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

PostWysłany: Śro 11:44, 31 Sie 2005    Temat postu:

przez to właśnie poluję na konnicę rohańską żeby zrobić konersje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciop
Roznosiciel



Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 12:34, 17 Wrz 2005    Temat postu:

Mam pytanie!!! A mianowicie jaką obrac technikę gdy np. ja z Radziem gramy na Darka, chodzi mi o dojście do jego armii (a on ma duużo łuczników w sumie):

a)Wystawić goby do przodu jako "żywe tarcze"
b)Wystawić na przód Tarczowników Radzia z obroną 6
c)czy może iść na chama


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elessar
Roznosiciel



Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

PostWysłany: Sob 14:31, 17 Wrz 2005    Temat postu:

Ja żeby dojść żywym ustawiłbym z przodu gobosy jako mięso armatnie a w drugiej lini u-h z tarczami. przed walką przedefiniować szyk (albo i nie).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Legolas13
Król
Król



Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Lothlorien(Zagórz)

PostWysłany: Sob 17:35, 17 Wrz 2005    Temat postu:

Na chama! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzio23
Nosiciel wody



Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Orthank w Isengardzie :/

PostWysłany: Pon 13:52, 19 Wrz 2005    Temat postu:

W sumie to y Maciopem już probowalismy kilka taktyk i chyba najlepiej wychodziło przy biegu na chama bo Darek ma zazwyczaj mniej jednostek od naszych i może dlatego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciop
Roznosiciel



Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 15:15, 19 Wrz 2005    Temat postu:

No tak ale sam wiesz że moje goby nie wyrabiają za twoimi Urukami Laughing Laughing Laughing Ale czasem jakoś to wychodziło !!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dares
Książe
Książe



Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 17:16, 19 Wrz 2005    Temat postu:

Jak będziecie mieli wargów to na pewno na chama (ale oczywiście nie musicie).
Natomiast teraz to sam nie wiem jaka taktyka będzie najlepsza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LOTR na podkarpaciu Strona Główna -> Gra Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin