Forum LOTR na podkarpaciu Strona Główna LOTR na podkarpaciu
Forum Podkarpacia o LotR'ze
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wszelkie pytania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 17, 18, 19  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LOTR na podkarpaciu Strona Główna -> Gra
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz stan twojej wiedzy o zasadach LOTR'a?
1
5%
 5%  [ 1 ]
2
10%
 10%  [ 2 ]
3
5%
 5%  [ 1 ]
4
25%
 25%  [ 5 ]
5
30%
 30%  [ 6 ]
6
25%
 25%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
elessar
Roznosiciel



Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

PostWysłany: Wto 13:29, 31 Sty 2006    Temat postu:

Pytanie:
-Jakie są zmiany punktowe w isengardzie???
Stand fast na 28cm ma także Saruman (chyba)...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz stan twojej wiedzy o zasadach LOTR'a?
1
5%
 5%  [ 1 ]
2
10%
 10%  [ 2 ]
3
5%
 5%  [ 1 ]
4
25%
 25%  [ 5 ]
5
30%
 30%  [ 6 ]
6
25%
 25%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
pharamir
Roznosiciel



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Wto 16:23, 31 Sty 2006    Temat postu:

Saruman kosztuje 170pkt. i ma na 28cm Stand Fast.UH potanieli o 1 punkt i chyba tyle.Zmieniły się statystyki siły 5 i kapitana.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz stan twojej wiedzy o zasadach LOTR'a?
1
5%
 5%  [ 1 ]
2
10%
 10%  [ 2 ]
3
5%
 5%  [ 1 ]
4
25%
 25%  [ 5 ]
5
30%
 30%  [ 6 ]
6
25%
 25%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Mordor
Ogrodnik



Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:11, 31 Sty 2006    Temat postu:

berki -1 mestwo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz stan twojej wiedzy o zasadach LOTR'a?
1
5%
 5%  [ 1 ]
2
10%
 10%  [ 2 ]
3
5%
 5%  [ 1 ]
4
25%
 25%  [ 5 ]
5
30%
 30%  [ 6 ]
6
25%
 25%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Adas Wspanialy
Kupiec



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z kątowni (rzeszów)

PostWysłany: Wto 18:17, 31 Sty 2006    Temat postu:

tzn?? uruki siły 5 czy kpt??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz stan twojej wiedzy o zasadach LOTR'a?
1
5%
 5%  [ 1 ]
2
10%
 10%  [ 2 ]
3
5%
 5%  [ 1 ]
4
25%
 25%  [ 5 ]
5
30%
 30%  [ 6 ]
6
25%
 25%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
luckero
Chłop



Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

PostWysłany: Wto 23:39, 31 Sty 2006    Temat postu:

Zwykły uruk siła 4, kapitan i lurtz 5.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz stan twojej wiedzy o zasadach LOTR'a?
1
5%
 5%  [ 1 ]
2
10%
 10%  [ 2 ]
3
5%
 5%  [ 1 ]
4
25%
 25%  [ 5 ]
5
30%
 30%  [ 6 ]
6
25%
 25%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Dares
Książe
Książe



Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 9:42, 06 Lut 2006    Temat postu:

Hej. Sluchajcie czytam sobie ten nowy podręcznik i mam kilka pytań.

1. Każda figurka ma tą strefę 2cm. Jeśli wejdzie się w tą strefę do niby ma być już walka, ale zaużmy że od podstawki do podstawki jest 15,5cm to ruszając się na odległość 14cm figurka znajduje się już w strefie kontrolowanej przez tą drugą figurkę. Czy w takim przypadku te dwie figurki trzeba ze sobą złączyć i są uznawane jako związane w walce?????
Mam nadzieję że nie, bo to by oznaczało, że figurka z ruchem 14cm może zaatakować jednostkę oddaloną o 16cm.

2. Włócznie i piki. Jeśli zaużmy miecznik UH walczy z Rohańczykiem i z tym UH styka się podstawką pikinier (czyli wspiera go) to miecznik ma dodatkowy rzut podczas rzutu na zdecydowanie kto wygrał walkę, czy na zranienie, czy może na obie te sytuacje???
Z tego co pisze podręczniku to w obu sytuacjach i jeśli zaużmy UH wspiera orka to po prostu ork ma dwa uderzenia z siłą 3 (tak jakby UH nie uderza tylko pomaga orkowi w walce, dzięki czemu ork ma dodatkowy rzut).

3. Konnica. Jeśli koń zostanie zabity to w miejscu figurki konnej stawia się jednostę pieszą. Natomiast jeśli zginie jeździec to koń od razu ucieka z pola bitwy.
Natomiast jeśli jeździec po prostu schodzi z konia to wtedy koń zdaje test męstwa i jeśli zda to zostaje na polu bitwy, a jeśli nie to ucieka.
Natomiast z wargami jest inaczej, bo jeśli jeździec zginie to one jeśli zdadzą test męstwa to mogą iść i walczyć.
Czy wszystko co tu napisałem się zgadza??????
Jeszcze mam jedno pytanie do tego. Czy jeśli jeździec zginie to wargiem trzeba zdawać test męstwa na poczatku każdej tury czy tylko raz zaraz po tym jak zginie jezdziec???

4. Również do konnicy, bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Gdy konnica szarżuje to dostaje dwa bonusy. Jest do dodatkowy atak i przygwożdżenie do ziemi.
Dodatkowy atak jak sama nazwa wskazuje daje kawalerii dodatkowy rzut kostą.
Natomiast przygwożdżenie do ziemi wywraca przeciwnikow i walczy sie z nimi tak jakby lezeli na ziemi.
A z tego wynika, że zaużmy Rider of Rohan zaatakuje jednego orka, to na początku ma dodatkowy rzut kostką ze względu na dodatkowy atak (rzut dwoma kostami). Powiedzmy że wygrał walkę. Więc ork jest odsuwany na odległość 2cm, leży na ziemi i wtedy Rider of Rohan może zadać mu rany. Biorąc pod uwagę to, że ma dodatkowy atak, a jego przeciwnik leży na ziemi to jeździec ma 4 rzuty kostką na test zranienia.
Czy wszystko się zgadza????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz stan twojej wiedzy o zasadach LOTR'a?
1
5%
 5%  [ 1 ]
2
10%
 10%  [ 2 ]
3
5%
 5%  [ 1 ]
4
25%
 25%  [ 5 ]
5
30%
 30%  [ 6 ]
6
25%
 25%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Tedi
Książe
Książe



Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 10:27, 06 Lut 2006    Temat postu:

Więc tak napisze to co ja wiem moge się mylić ale raczej nie
1. no każda figórka ma strefe kontroli 2 cm i nie możesz skończyć ruchu w tej strefie. Jeżeli załużmy chcesz na kogoś zaszarżować ale zabraknie ci 1 cm to nie możesz zatrzymać 1 cm od jednostki musisz skończyć ruch 2 cm od jednostki

2. Noo kiedyś też mieliśmy z tym problem ale doszliśmy do tego że wspierający daje 1 atak przy ranieniu a nie pomaga mu wygrać w walce czyli jeśli jest np ork i ktoś go wpiera na rohańczyka to najpierw rzuca się po jednej kostce a potem jeśli ork wygrał ma 2 kostki

3. Co do koni to nie jestem pewien wielu rzeczy bo nie gram koniami Very Happy Very Happy ale chyba jak napisałeś jest dobrze
oczywiście trzeba pamiętać o teście spadania z konia czyli jak zabije wierzchowca to jeździec upada i rzuca jeśli wypadnie
1 to leży i dostaje 1 obrażenie z siłą 3
2-5 to nic mu się nie dzieje ale nie może już nic robić w tej turze
6 może coś robić jeszcze w tej turze

a co do wargów to tak wargi jeśli stracą orka mogą same się poruszać i walczyć(szczeże to nawet mają leprze statsy od orka ale dobra Very Happy )zdają test męstwa jak zginie jeździec i potem już nie zdają


4. Co do szarży to masz racje dobrze napisałeś jeśli to koń szarżuje ma dodatkowy atak i wywraca jednostke nawet jak by przegrał walke Very Happy i wtedy ma 2 razy więcej ataków


oczywiście jeśli zaszarżują na pikiniera/włucznika tracą kożyści z szarży


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz stan twojej wiedzy o zasadach LOTR'a?
1
5%
 5%  [ 1 ]
2
10%
 10%  [ 2 ]
3
5%
 5%  [ 1 ]
4
25%
 25%  [ 5 ]
5
30%
 30%  [ 6 ]
6
25%
 25%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Dares
Książe
Książe



Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 12:55, 06 Lut 2006    Temat postu:

Oki. Dzięki za wyjeśnienia.

A propo punktu 2.
Ja zawsze grałem tak jak ty napisałeś, że dodatkowy atak jest tylko przy ranieniu. Natomiast przeczytałem w nowym podręczniku, że chyba jest to trochę zmienione.

SPEAR:
A spear-armed warrior who is supporting a friend as described is not part of the combat for all intents and purposes (ie, the Fight value, Strength and Might of the spearman do not come into the fight at all). The friend supported in this way by a spearman gets one extra attack for that combat. A model with 1 attack will have 2, a model with 2 will have 3, and so on.

Z tego wynika, że chyba podczas całej walki.
Bo było napisane "for that combat" a nie "when determined who wins the fight" albo "when strikes".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz stan twojej wiedzy o zasadach LOTR'a?
1
5%
 5%  [ 1 ]
2
10%
 10%  [ 2 ]
3
5%
 5%  [ 1 ]
4
25%
 25%  [ 5 ]
5
30%
 30%  [ 6 ]
6
25%
 25%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Tedi
Książe
Książe



Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 14:15, 06 Lut 2006    Temat postu:

Ej to nie wiem kurcze w takim razie może zmienili i fajnie i głupio Very Happy Very Happy tamte zasady co były wcześniej były leprze przynajmniej ja tak myśle Very Happy Very Happy teraz łatwiej będzie przy pomocy wspomagaczy wygrac walke i kogoś zabić Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz stan twojej wiedzy o zasadach LOTR'a?
1
5%
 5%  [ 1 ]
2
10%
 10%  [ 2 ]
3
5%
 5%  [ 1 ]
4
25%
 25%  [ 5 ]
5
30%
 30%  [ 6 ]
6
25%
 25%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
pharamir
Roznosiciel



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Pon 19:03, 06 Lut 2006    Temat postu:

Jeżeli jeździec Rohanu szarżuje na pikiniera UH powiedzmy to Rohańczyk ma tylko jeden atak? i nie przewraca?
Tedi napisał:

4. Co do szarży to masz racje dobrze napisałeś jeśli to koń szarżuje ma dodatkowy atak i wywraca jednostke nawet jak by przegrał walke Very Happy i wtedy ma 2 razy więcej ataków


Myśłałem zawsze,że gdy jeździec przegra walke to nie wywraca piechura i nie ma 4 ataków do ranienia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz stan twojej wiedzy o zasadach LOTR'a?
1
5%
 5%  [ 1 ]
2
10%
 10%  [ 2 ]
3
5%
 5%  [ 1 ]
4
25%
 25%  [ 5 ]
5
30%
 30%  [ 6 ]
6
25%
 25%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Dares
Książe
Książe



Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 19:21, 06 Lut 2006    Temat postu:

Ej on chyba nie wywraca jednostki jeśli przegra walkę. Tylko wtedy gdy wygra. Bo to jest bonus do ranienia.

Poza tym w podreczniku nie pisze nic o tym, że włóczniarze i pikinierzy negują te dodatkowe ataki. Funkcja pik i włóczni z tego co mi wiadomo została ograniczona tylko do wspierania.
A trzeba przyznać, że wspieranie jest teraz dosyć mocne Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz stan twojej wiedzy o zasadach LOTR'a?
1
5%
 5%  [ 1 ]
2
10%
 10%  [ 2 ]
3
5%
 5%  [ 1 ]
4
25%
 25%  [ 5 ]
5
30%
 30%  [ 6 ]
6
25%
 25%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Tedi
Książe
Książe



Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 20:05, 06 Lut 2006    Temat postu:

Ej no Luzak tu by mógł więcej powiedzieć bo on gra koniami Very Happy Very Happy
koń wywraca zawsze nawet jak przegra i to właśnie jest najleprze jak masz szarże bo podjeżdżasz i nawet jak przegrasz przewracasz i jednostka musi połowe ruchu na wstanie wykożystać Very Happy
a co do ilości kostek to jest tak: Załużmy że jeździec Rohanu szarżuje na orka to przy ustalaniu zwycięzcy ma 2 kostki potem zakładam że wygra to ork leży i podwaja mu się ilość kostek czyli przy zadawaniu ran ma 4 kostki
a teraz w drugą strone jak przegra cofa się o 2 cm ale ork jest przewrócony i nic mu nie może zrobić Very Happy dopiero w następnej turze jak będzie miał pierwszeństwo może wstać i zaatakować i wtedy koń już walczy normalnie bo nie ma szarży
wyjaśnione?? Very Happy Very Happy

a co do włuczni to nie wiem jak teraz ale to jest realne bo wiadomo że koń ma trudniej dostać się do włucznika niż do miecznika włucznik dopadnie go zanim ten zdąży go przwrócić Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz stan twojej wiedzy o zasadach LOTR'a?
1
5%
 5%  [ 1 ]
2
10%
 10%  [ 2 ]
3
5%
 5%  [ 1 ]
4
25%
 25%  [ 5 ]
5
30%
 30%  [ 6 ]
6
25%
 25%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Adas Wspanialy
Kupiec



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z kątowni (rzeszów)

PostWysłany: Pon 20:19, 06 Lut 2006    Temat postu:

to ze wspomaganiem to zawsze tak było ze jak uruka wspierało 2 uruków to on miał w sumie 3 ataki i zucał 3 koscmi na walke i na obrazenia..
a ja mam pytANIE O KPT URUKÓW... teraz wyjsciowy kpt kosztuje 50 pkt?? a z tarcza i ciezka zbroja = 60...??Smile
ja pierwsze słysze ze jak kon szarzuje na pike lub włucznie to niema dodatkowych atakow... ale (fuck) niemam novego podrecznika...Smile ale podoba mi sie ta zasada... Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adas Wspanialy dnia Wto 1:41, 07 Lut 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz stan twojej wiedzy o zasadach LOTR'a?
1
5%
 5%  [ 1 ]
2
10%
 10%  [ 2 ]
3
5%
 5%  [ 1 ]
4
25%
 25%  [ 5 ]
5
30%
 30%  [ 6 ]
6
25%
 25%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Dares
Książe
Książe



Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 20:29, 06 Lut 2006    Temat postu:

Adasiu. Jak jeździec zginie to koń od razu spier.....
Jedynie jeżeli jeździec dobrowolnie zsiądzie z konia to wtedy koń zdaje test męstwa żeby zobaczyć czy zostaje na polu bitwy, czy ucieka.
Jeśli zostaje to można go potem dosiąść.

A Tedi słuchaj. W podręczniku tak pisze:

KNOCK TO THE GROUNG:
If a mounted warrior with this bonus wins a fight, all his opponents are knocked to the ground.

Tutaj wyraźnie pisze, że JEŚLI wygra walkę, to wszyscy jego przeciwnicy zostają powaleni na ziemię.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz stan twojej wiedzy o zasadach LOTR'a?
1
5%
 5%  [ 1 ]
2
10%
 10%  [ 2 ]
3
5%
 5%  [ 1 ]
4
25%
 25%  [ 5 ]
5
30%
 30%  [ 6 ]
6
25%
 25%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
pharamir
Roznosiciel



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Pon 21:06, 06 Lut 2006    Temat postu:

Hehehe to wyjaśnione,nie no gdyby tak było jak mówił tedi do konnica byłaby za...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LOTR na podkarpaciu Strona Główna -> Gra Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 17, 18, 19  Następny
Strona 14 z 19

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin