Forum LOTR na podkarpaciu Strona Główna LOTR na podkarpaciu
Forum Podkarpacia o LotR'ze
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozpiski 0-500=zło
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LOTR na podkarpaciu Strona Główna -> Rozpiski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Legolas13
Król
Król



Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Lothlorien(Zagórz)

PostWysłany: Śro 22:25, 21 Gru 2005    Temat postu:

I Nazgul na besti jest po 205 tam chyba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mordor
Ogrodnik



Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:51, 21 Gru 2005    Temat postu:

Jak wystawie 70 jednostek a na nowej edycjii 80 to na twojej rozpisce nikt niczego nieugra. Zadrogie jednostki tam masz i 3 łuki na co to komu tak samo sztandar, tego sie nie wystawia. Gdzie jest mag? albo szaman żeby furie żucił chociarz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
theodred
Wieśniak



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mordor (Rzeszów)

PostWysłany: Czw 8:50, 22 Gru 2005    Temat postu:

Nazgul na wiwernie kosztuje 105 pkt według nowego podręcznika.
Jak ostatnio grałem to te 3 łuki więcej zdziałały niż troll . Sztandar też sie wiele razy przydał , a nazgul też ma czary .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mordor
Ogrodnik



Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:22, 22 Gru 2005    Temat postu:

Bestia to strata punktów bo Ci zdejmą albo nazgula albo bestie i sporo punktów w plecy.
A jak bestia nawet dojdzie i zacznie walczyć to szybko zginie i nazgul zleci i dostanie obrażenia. Teraz na nowych zasadach potrzeba 10 luków do salwy a ty masz 3. Zwykły nazgul to odradzam bo niema potęgi ani losu jak ktoś będzie miał farta to Ci go zdejmie w kilka tur z salwy. Wracając do łuków to zawsze ty musisz atakować i jak ustawie Ci sie 22 trakersami co trafiają na 4+ to dojdzie naiwięcej 10 jednostek.
Sztandar działa na 8 cm a to mało jak na taki koszt i figórka ze sztandarem ma 4 obrony i schodzi z łuku na 5.
Brak Ci ogrania i doświadczenia, takiego które zdobywa sie nie grając z kolegami a dostając w tyłek od kogoś kto jest bardziej doświadczony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pharamir
Roznosiciel



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Czw 20:23, 22 Gru 2005    Temat postu:

Wstaw więcej łuczników i za dużo masz drogich jednostek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tedi
Książe
Książe



Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 22:31, 22 Gru 2005    Temat postu:

W sumie to macie racje, teraz ci się fuksło bo Mariusz zamiast atakować uciekał Very Happy Very Happy co było według mnie będem zresztą dzielenie oddziałów też Very Happy Very Happy ale mniejsza o to Very Happy czyli jaka jest dobra armia?? dużo słabych, mało silnych czy średnio średnich?? Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pharamir
Roznosiciel



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Pią 0:18, 23 Gru 2005    Temat postu:

Na 500 punktów to można takiego bohatera mocnego do 150 punktów lub dwóch średnich.Przy takim limicie punktów bardzo ważne są jednostki,dotyczy się to najbardziej Mordoru,gdyż tam w kupie siła.Theodred troche przesadził z tą rozpiską na 500 punktów:2 kapitanów,troll,wiwerna,Gorbag.Najlepiej zostawić kapitana,Gorbaga oraz dodać szamana lub Króla Nazguli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adas Wspanialy
Kupiec



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z kątowni (rzeszów)

PostWysłany: Pią 1:01, 23 Gru 2005    Temat postu:

ja tez uwazam ze jak na 500 pkt. co najmniej 200 powinno isc na zwykłe jednostki... i zostawiłbym trolla, Gorbaga i moze dorzuciłbym jakis wargów...
a sztandar działa chyba na 7 a nie na 8 cm

i jak mi sie w szkole nudziło to wymysliłem sobie rozpiske dla isengardu tylko niewiem czy to jest równe 500 pkt. bo pisałem w szkole i wartosci pkt. z pamięci:
-5 wargów
-kpt uruk-hai
-sztandar
- 5 kuszników
-szarku na wargu
-3 berserkerów
-13 uruków


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Legolas13
Król
Król



Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Lothlorien(Zagórz)

PostWysłany: Pią 10:10, 23 Gru 2005    Temat postu:

Zalezy jeszcze jakie uzbrojenie dokupisz. Ale policzylem wszystko tak, zeby bylo jak najlepiej i zostalo ci jeszcze niecale 40 pkt. Wpakowalbym jeszcze orków i berków, ale usunac paru UH.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mordor
Ogrodnik



Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:17, 23 Gru 2005    Temat postu:

Naj naj rozpiska na Isengard to mniej więcej coś takiego:

szaman
30 berków
i chyba 15 orków z łukami i włóczniami

albo:

saruman
grima
15 albo wiecej kuszników UH
reszta orki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adas Wspanialy
Kupiec



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z kątowni (rzeszów)

PostWysłany: Sob 23:44, 24 Gru 2005    Temat postu:

moim zdaniem juz zamiast tych berków wpakowac w ciul wargów... a z tymi kusznikami to kompletnie nie to... przeciez nawet nieweisz czy beda mieli dobra pozycje do oddania strzalu zeby przesiekac przeciwnika a i nawet salwa sypac nie moga!!!, po drugie to orki szybko padną a sarumana jak wyslesz z orkami to tz padnie dosc szybko..
A ja bym jeszcze jak mi zostało 40 pkt wrzucił 3 uróków i kpt dokupił tarcze bo kuszy niema sensu!!!( przerabiałem kapitana z kuszą to sie nie prawdzial!!!)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mordor
Ogrodnik



Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:40, 25 Gru 2005    Temat postu:

Kompletny brak zasad. Grima niweluje salwe. Stoisz i pakujesz z kusz siła 4 a peciwnik z łuku siła 2. Niemasz salwy ale przeciwnik też. Tyle kusz robi masakre, a orkami ja gram prawie samymi i mi idzie bardzo dobże. I niewiem z kąd ty tego kapitana z kuszą wziołeś nic o ty mniepisałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adas Wspanialy
Kupiec



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z kątowni (rzeszów)

PostWysłany: Czw 16:01, 29 Gru 2005    Temat postu:

JAK PRZECIWNIK NIEMA SALWY???? Z JAKIEJ PAKI?? tyle kusz robi masakre JAK MA DOBRA POZYCJE DO STRZALU A WYSTARCZY ZE DOJDZIE DO WALKI I URUKI Z KUSZAMI NIEBEDA NIKOGO WIDZIEC TO BEDA STALI... A JAK ORKI PADNA TO KUSZE W WALCE WRECZ SIE DLUGO NIE UTRZYMAJĄ A ORKI JAK NATRAFIA NA TAKIEGO ARAGORNA TO NAWET NIE PIERDNĄ I BEZ ZADNEGO KPT TO TE ORKI UCIEKNA SZYBCIEJ NIZ MYSLISZ I CZYM OCHRONISZ SARUMANA?? POSLESZ GO SO WALKI WRECZ?? TO BEDZIE NIE PRZYDATNY I NIE POCZARUJE... ALBO MOZESZ GO TRZYMAC Z TYLO TO TO JEST DOBRE JAK MA PALANTIR ALE NOWE ZASAY WCHODZA I JUZ NIEBEDZIE MOGL CZAROWAC NA CALE POLE BITWY....... bez kawaleri albo glownego atutu isengardu jakim jest piechota którą moga jeszcze podwójnie wspomagac pikinierzy to wydaje mi sie ze porazka gwarantowana!!!!!!!!! oczywiscie to jeszcze zalezy czy grasz z kims myslącym, czym on gra no i iczywiscie troche szczescia do rzutów...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mordor
Ogrodnik



Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:59, 29 Gru 2005    Temat postu:

BO TAKIE ZASADY, Z TAKIEJ PAKI. WBIJASZ SIE DO LASU STOISZ I STRZELASZ.
JAKI DEBIL WYSTAWIA ARAGORNA???? MOZE JESZCZE NA KONIU??? ORKI SA ZAJEBISTE DO WALKI BO TNE NIMI JAK CHCE I JAK ZGINIE KILKU TO NIESZKODA BO MAŁO KOSZTUJĄ. W ŻYCIU NA TURNIEJU NIEGRAŁEŚ I SIE MĄDZYSZ.

Prosze o spokój i kulture. Adas nie miales racji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adas Wspanialy
Kupiec



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z kątowni (rzeszów)

PostWysłany: Nie 21:46, 01 Sty 2006    Temat postu:

czyli grima powoduje ze przreciwinik nie ma salwy ?? co ty pieprzysz?? a jak niema na makiecie lasu korku?? a i jeszcze trzeba zucac na 123 trawiasz w drzewo i tak dalaj. i nie umiesz czytac kpt moze mie kusze... a niby dlaczego ktos ma niewystawiac aragorna??
przeciez atutem isengardu jest ciezka piechota i piki a tle ty niemasz o tym pojecia bo nie grasz ta armia!!!!!!!!!!! a jak orki natrafia na jazde?? POMYSL... pomysl... przeciez one zaraz uciekna bez jakiegos kpt... i podaj mi jakies konkretne przyklady ze taka armia jest dobra... i w ogole jak mozna grac armia isengardu i na gluwne sily wystawic orki?? Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LOTR na podkarpaciu Strona Główna -> Rozpiski Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 6 z 9

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin