Forum LOTR na podkarpaciu Strona Główna LOTR na podkarpaciu
Forum Podkarpacia o LotR'ze
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Świdnik, 4 marzec - Turniej par "Idy marcowe"
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum LOTR na podkarpaciu Strona Główna -> Turnieje i konwenty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ismaril
Wieśniak



Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:29, 15 Lut 2006    Temat postu: Świdnik, 4 marzec - Turniej par "Idy marcowe"

Witam,

naszym kolejnym turniejem będzie turniej par.

Oto i regulamin, nie ma jeszcze senariuszy, będą pewnie w weekend. Teraz nie ma do tego głowy.

Dopiszę jeszcze armię Shadow in the East, ale to jak w przyszłym tygodniu dorwę w swoje ręce podrecznik.

A jeszcze jedna uwaga, co do klimatu i połaczaenie dobro ze złem. wiem, ze to źle wygląda, ale ze względu na to, że w lidze lubelskiej jest mało armi połaczenie to zostało dopuszczone aczkolwiek dostaje ono mniej punktów za klimat.

Regulamin Turnieju Par "Idy marcowe"

I Informacje wstępne:

1. Gdzie: Świdnik k. Lublina, Miejski Ośrodek Kultury przy ulicy K.S. Wyszyńskiego 14, II piętro (galeria).
2. Kiedy: 4 marzec 2006. Na miejscu należy się stawić o godzinie 9:00.
3. Rozpiski wysyłamy na adres [link widoczny dla zalogowanych] do 2 marca. Rozpiski wysyłamy w formacie doc., txt., xls.
4. Organizatorzy zastrzegają, że mają prawo do dokonania zmian w regulaminie, zmiany, jeśli takowe zaistnieją, będą uwidocznione.
5. Koszt wejściówki: 20 zł od pary, czyli 10 zł na osobę.

II Kompozycja armii.

1. Gracze wystawiają 2 armie po 400p, tak, że w sumie tworzą jedną armie na nie więcej niż 800p.
2. W każdej armii musi znaleźć się minimum 1 bohater, dotyczy każdej armii osobno.
3. Maksymalnie 33% modeli może posiadać broń strzelecką, dotyczy każdej armii osobno.
4. Maksymalnie 33% modeli może posiadać bron miotaną, limit dotyczy każdej armii osobno.
5. Modele zakazane to Gollum, Tom Bombadil, Goldberry, Sauron, Balrog.
6. Modele z Pierścieniem tracą możliwość jego używania, można je wystawiać, ale zasada „The Ring” nie działa.
7. Obowiązują zasady z podręcznika The Lord of the Rings: Strategy Battle Game i suplementu A shanow in the East.
8. Proxowanie modeli jest zabronione, jeśli ktoś chce grać modelem podobnym do oryginalnego należy to wcześniej zgłosić, a organizatorzy uwzględnią czy można tym modelem grać.


III Rozgrywka

1. Gramy 3 bitwy po 2 godziny.
2. Obowiązują scenariusze z załącznika nr 2.
3. Stronę stołu losujemy k6, ten kto wyrzuci więcej wybiera stronę stołu, on także rozstawia swoje wojsko jako pierwszy. Pierwszeństwo ustalamy poprzez rzut kością.
4. Odległości mierzymy calach, jeżeli obaj uczestnicy wyrażą wolę mierzenia odległości w centymetrach mogą stosować tą miarę.
5. Jeśli wszystkie modele przeciwnika zostały zabite lub uciekły cel scenariusza został zrealizowany.
6. Sędzia ma ostatnie słowo w sprawach spornych, może podać swoje uściślenia do obowiązujących zasad. Uściślenia te będą obowiązującą interpretacją zasad, nie można zgłaszać do nich uwag podczas bitwy.

Zasada specjalna do turnieju - "Rzymski wódz moim patronem"

W zgłoszeniu mailem, wraz z rozpiską, wybieramy sobie któregoś z rzymskich wodzów, bedzie on swoistym partonem, przewodnikiem, mentorem czy kimolwiek innym dla bohatera w waszej armii.

Juliusz Cezar - Walka bohatera rośnie +1, jego zasada Stand Fast! zostaje rozszeżona do 28cm/12''. Jeśli już posiada rozszezone dowodzenie to jego Stand Fast! rozszeza się do 36cm/15''.
Oktawian Agust - Postać widzi całą plansze niezaleznie od tego gdzie się znajduje, jego ruchzwiększa się do 12''
Tyberiusz - Bohater otrzymuje +2 do Obrony i +1 do Ataku
Hadrian - wszystkie jednostki zjajdujące się od bohatera w odległości 6'' otrzymują +1 do Obrony oraz dostają 1 Punkt Losu, który wychodzi na 6.
Brutus - (to nie wódz, ale jakże adekwatny do zasady) - nie można zadac rany bohaterowi dopuki on nie zadeklaruje chęci zadania rany.
Marek Aureliusz - umiejętności strzeleckie łuczników znajdujących się w odległości 6'' od bohatera wzrasatają o +1, dotyczy też bohatera.


IV Punktacja

Małe punkty:
- liczymy za modele zabite, jak i te, które uciekły z pola bitwy
- za wypełnienie zadań scenariusza do 600p.

O miejscu w tabeli decyduje liczba punktów zwycięstwa (VP). Otrzymujemy je za bitwy w następujących ilościach:

Różnica do 99 małych punktów – obaj gracze otrzymują po 10 VP
100 – 199 p różnicy – zwycięzca otrzymuję 11 VP, przegrany 9 VP
200 – 299 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 12 VP, przegrany 8 VP
300 – 399 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 13 VP, przegrany 7 VP
400 – 499 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 14 VP, przegrany 6 VP
500 – 599 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 15 VP, przegrany 5 VP
600 – 699 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 16 VP, przegrany 4 VP
700 – 799 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 17 VP, przegrany 3 VP
800 – 899 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 18 VP, przegrany 2 VP
900 – 999 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 19 VP, przegrany 1 VP
powyżej 1000 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 20 VP, przegrany 0 VP

Dodatkowo przyznajemy punkty za:

- armie klimatyczne walczące po tej samej stronie (dobro i dobro lub zło i zło) + 20p
- armie klimatyczne walczące po przeciwnej stronie ( zło z dobrem) + 10VP
- sojusz armii walczących po tej samej stronie – 1 armia to sojusz + 15 VP, 2 armie to sojusz + 10VP
- sojusz armii walczących po przeciwnej stronie – 1 armia to sojusz + 7,5VP, 2 armie to sojusz +5VP

UWAGA! Każdą armie oceniamy osobno, następnie z 2 wyników wyciągamy średnią i ot ona stanowi ostateczny wynik VP za część hobbystyczną.

-wykończone podstawki +50% armii +2VP
-wykończenie podstawek w 100% armii +4VP (nie kumuluje się z w/w)
- pomalowanie +50% armii +5VP
- pomalowanie 100% armii +10VP
- WYSIWIG (tzn. Pełna zgodność zapisów w rozpisce z wyglądem figurek- jeśli Wasz kapitan ma tarcze w rozpisce to musi ją mieć również figurka, która go przedstawia) +4VP
- Konwersje + 0 – 4 VP (nie wystarczy jedna konwersja, musza one stanowić duży wkład w armię, a jednocześnie nie być tylko przemalowanym modelem).
-wysłanie czytelniej, bezbłędnej i w odpowiednim terminie rozpiskę +5VP (należy ją również posiadać na turnieju w kilku egzemplarzach – po 1 dla każdego przeciwnika)

Przyznajemy tez punkty za ogólny wygląd armii tj. jakość malowania i wykończenia podstawek, czy armia wygląda jak jednolity oddział czy jest tylko zbieraniną figurek od różnych kolegów. Tu można uzyskać od 0 do 10 VP od każdego sędziego

Wyjątki od WYSIWIG
W przypadku modeli kawaleryjskich dla których nie ma figurek na wierzchowcach, a są na piechotę (trackersi na wargach, elnaith, rangers of the north itp.) sprawę można rozwiązać ustawiając model pieszy na podstawce, na której znajduje się dostępny dla strony (zło/dobro) model. Dla zła jest to warg rider, dla dobra riders of rohan,rohan royal guard, knight of MT lub DA.

Można używać bohaterów imiennych jako kapitanów, aczkolwiek wszelkie dodatkowe uzbrojenie i opancerzenie musi być widoczne.

Jeżeli istnieje model konno, na wargu, a nie istnieje jego wersja piesza można zastępczo używać innego modelu pieszego tej samej rasy.

Za każda minutę spóźnienia w oddaniu wyników graczowi odejmuje się 1 VP.

V Armie czyste.

VI Załączniki:

1.Armie ’’czyste’’

a)Gondor
Bohaterowie:
Denethor
Boromir
Faramir
Imrahil
Beregond
Damrod
Kapitan
Aragorn
Gandalf Biały
Pippin
King of the Dead

Jednostki:
-Knights of Minas Tirith
-Knights of Dol Amroth
-Guard of the Fountain Court
-Citadel Guard
-Rangers of Gondor
-Warriors of Minas Tirith
-Warriors of Gondor
-Avenger
-Battlecry Trebuchet
-Army of the Dead

b) Rohan

Uwaga: Riders of Rohan, którzy nie mają na wyposażeniu łuków kosztują punkt mniej:)
Limit na bronie miotane 50%

Bohaterowie:
-Theoden
-Eomer
-Eowina
-Gamling
-Kapitanowie
-Treebeard

Jednostki:
- Rohan Royal Guard
-Warriors of Rohan
-Riders of Rohan

c) The Woodland Realms

Bahaterowie:
-Galadriel

-Celeborn
-Legolas
-Haldir
-Elven Captain
-Radagast the Brown
-Gwaihir
-Treebeard

Jednostki:
-Great Eagle
-Elf Warrior
-Enty (koszt każdego etna +20p)

d) Krasnoludy

Bohaterowie:
-Dain
-Gimli
-Balin
-Dwarf King
-Kapitan

Jednostki:
-Khazad guard
-Dwarf Warriors

e) The Elven Havens

Bohaterowie:
-Elrond
-Glorfindel
-Arwen Evenstar
-Elladan i Elrohir
-Gil-galad
-Kapitan Elfów

Jednostki:
-Elf Wysokiego Rodu
-Elnaith

f) Mordor

Bohaterowie:
-The Dark Lord Sauron
-The Mout of Sauron
-Gothomg
-The Witch-king
-The Ringwraiths
-Shelob
-Orc Shaman
-Grishnak
-Shargat
-Gorbag
-Orc Captain
-Mordor Uruk-hai Captain
-Mordor Troll Chieftan

Jednostki:
-Orki
-Morannon Orc
-Warg Rider
-Orc Tracker
-Mordor Uruk-hai
-Mordor Troll
-Mordor War Catapult
-Mordor Siege Bow

g)Isengard

Bohaterowie:
- Saruman
-Grima
-Lurtz
-Sharku
-Orc Captain
-Uruk hai Captain
-Uruk hai Shaman
-Dunlending Chieftain

Jednostki:

-Uruk hai
-Orc Warriors
-Warg riders
-Dunlendingowie
-Uruk Hai Siege Assault Balista
-Berserkers

h)Moria

Bohaterowie:
-Dugburz
-Goblin Shaman
-Goblin Captain

Jednostki:

-Goblinki
-Cave Troll
-War Drum

i) Harad

Uwaga: 40% modeli może mieć łuki

Bohaterowie:
Mumakil
Suladan
Hasharii
Chieftains

Jednostki:

-Haradrim Warriors
-Haradrim Raiders

j) Angmar

bohaterowie:

-Witch King
-Ork shaman
-Goblin shaman
-goblin captain
-ork captain
-barrow wights
-white warg chieftain

-Revenant (b)
-Warlord of carn Dum (b) - wszyscy z White Dwarfa
-Duskwraith


jednostki:

-warg riders
-goblinki
-orc warriors
-white wargs

-Spectre) - wszyscy z White Dwarfa
-Spectral warg,
-Warriors of carn Dum,

k) Men of Numenor

Bohaterowie:
-Elendil
-Isildur
-Captain of Numenor

Jednostki:
-Warriors of Numenor

l) Shire good

Bohaterowie:
-Gandalf the Grey
-Bilbo Baggins
-Frodo baggins
-Sawise Gamgee
-Meriadoc Brandybuck
-Peregrin Took
-Frodo the Nine Fingers
-Samwise the Brave
-Peregrin, Guard of the Citadel
-Meriadoc, Knight of the Man
-Farmer Maggot
-Paladin Took
-Lobelila Sackville-Baggins
-Fredegar Bolger
-Brandobras Took, the Bulloader

Jednostki:
-Hobbit Militia
-Hobbit Archers
-Shirriffs

m) Shire evil

Bohaterowie:
Sharkey and Worm

Jednostki:
-Ruffian

n) Arnor
Uwaga: brak limitów na łuki.

Jednostki:
-Aragorn/ Strider
-Halbarad
-Ranger of the North

o) A shadow in the East
Bohaterowie:
-Easterling Captain

Jednostki:
-Easterling Warrior

Sojusze:

- Sojusz mogą stworzyć tylko dwie armie, należące do jednej strony konfliktu.
- Sojusz składa się z armii podstawowej i oddziałów sojuszniczych
- Oddziały sojusznicze mogą stanowić nie więcej niż 1/3 punktów na które tworzona jest rozpiska, np. Podczas sojuszu Gondoru z Rohanem na 500p można wystawić nie więcej niż 167p w wojskach Rohanu (zaokrąglamy naturalnie).


Jednostki Drużyny Pierścienia (Aragorn jako Strider, Gandalf Szary, Gimli, Legolas, Merry, Pippin, Sam, Frodo i Boromir) można włączyć do każdej armii dobra. Armia ta wtedy będzie traktowana jako sojusz.

2. Scenariusze.

Niedługo będą.


3. Uściślenia sędziowskie.

1. Walka dwóch armii reprezentujących tą samą stronę - armie traktujemy jako wrogie. Nie uzyskują one żadnych korzyści ze specjalnych zasad przeciwnika np. w przypadku walki dwóch armii Gondoru bonus ze sztandaru Boromira otrzymuje tylko ta armia w której rozpisce znajduje się Boromir CoWT.

2.Legolas/ Haldir- kiedy strzelają salwą maja tylko jeden strzał

3.Legolas strzelając do modelu na wierzchowcu może użyć swej specjalnej zasady, aby zadecydować, że trafia konkretnie w jeźdźca albo wierzchowca. .

4.Elfijskie płaszcze działają jedynie jeśli model znajduje się za przeszkoda terenową.

5.Grima:

-biedny Grima nie może zostać zabity bezpośrednim trafieniem magicznym pociskiem czarodzieja dopóki żyje Saruman.Może być jednak zabity trafieniem pośrednim
- zaklęcia mogą być rzucane na Grimę.
- Grima wyłącza stosowanie zasady volley fire (strzelanie salwą) w promieniu 6" zarówno dla armii dobra jak i zła. Dotyczy to również strzelania z machin bojowych, aczkolwiek w przypadku Avengera i Siege bow/Balisty odległość maleje do 3"

6.Denethor - Zasada „broken mind” działa nawet jeżeli walczą ze sobą dwie armie dobra.

7.Bębny goblińskie- w przypadku walk dwóch armii złych bębny obniżają odwagę wrogiej armii , mimo, że reprezentuje ona stronę zła.

8.Strefa kontroli modelu - model pod wpływem zaklęć: transfix, command, compel, immobilise ma strefę kontroli.

9.Model oszołomiony (po rzuceniu na niego czaru) - nie może wspierać włócznią.

10. Czar "Cast Blinding Light"- katapulta oraz trebusz trafiają w modele osłonięte "światełkiem" na 4+ a nie na 6-tce.

11.Niewyszkoleni załoganci - katapulta/trebusz obsługiwana przez niewyszkolonych załogantów trafia tylko na 6-tce.

12.Sztandary magiczne - mogą być normalnie podniesione przez zwykłe modele po śmierci niosącego je bohatera, na normalnych zasadach podnoszenia sztandaru

13.Strzelanie/rzucanie czarów a wzrost modeli- modele dzielimy na kilka grup wzrostu

a) modele na standardowych podstawkach piechoty
b) modele nma podstawkach kawaleryjskich
c) pozostałe modele

Zasady dotyczące Mumakila określone są w podręczniku głównym i nie stosujemy do nich tego punktu uściśleń.

Nieważne czy model siedzi, klęczy (np. ranger of Gondor) czy stoi na kamieniu (Gandalf z TTT) itp. Zawsze jest traktowany jak model o tej samej wysokości.

Nie można strzelać/rzucać zaklęć w model znajdujący się w trzecim szeregu istot o tej samej wielkości lub większych- dwa pierwsze szeregi zasłaniają całkowicie pole widzenia. Model w drugim szeregu jest zawsze widziany, niezależnie od tego czy zasłania go hobbit, czy troll. Oczywiście każdy szereg między strzelcem a celem traktujemy jako przeszkodę.

14. Lasy

Z lasów i do lasów można strzelać salwą (volley fire).
Widoczność w głąb lasu i w lesie wynosi 3 cale.
Strzelanie do/ z lasu jest możliwe (oczywiście cel musi być widoczny) rozpatrujemy je tak, jakby cel znajdował się za przeszkodą terenową (jeden rzut na in the way niezależnie od tego, jak głęboko lesie znajduje się model. Model znajdujący się na krawędzi lasu może strzelać poza las bez rzutu na "in the way".
W lesie nie można strzelać z drugiego szeregu.
W lesie nie wykonujemy rzutu na przemieszczenie modelu trafionego blastem. Model otrzymuje trafienie z siła 5, jest przewrócony w miejscu w którym stał.


15. Wszystkie modele poza wymienionymi poniżej mają hand weapon:
Galadriela, Tom Bombadil, Goldberry, Fredegar Bolger, hobbit archers, Celeborn (aczkolwiek może on wykupic elven blade)

16.White/wild wargs nie mogą być używane jako wierzchowiec





P.S. Prosze o przyklejenie topiku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adas Wspanialy
Kupiec



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z kątowni (rzeszów)

PostWysłany: Czw 19:20, 16 Lut 2006    Temat postu:

spoko.. wszystko fajnie ale podejrzeewam zw od nas nikt nie pojedzie... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ismaril
Wieśniak



Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:46, 17 Lut 2006    Temat postu:

Ja wam tylko daję szansę przyjazdu publikując regulamin, co z tym dalej zrobicie to już wasza sprawa.

Ale do przyjazdu zachęcam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekmazur
Roznosiciel



Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 16:21, 17 Lut 2006    Temat postu:

A zamierzacie zrobić jakiś turniej w maju albo czerwcu??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mordor
Ogrodnik



Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:14, 17 Lut 2006    Temat postu:

To się rozumie, że oczywiście tak. My mamy turnieje co 3 tygodnie m\w.

Ale szczególnie zapraszam na mastera który odbędzie się na początku wakacji.
Fajnie by było jak byście sie pojawili, pogadalibyśmy i nauczyli się może czegośod siebie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekmazur
Roznosiciel



Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 18:21, 17 Lut 2006    Temat postu:

To dobrze bo w tym okresie wybieram się na jakiś turniej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dares
Książe
Książe



Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 20:56, 17 Lut 2006    Temat postu:

No na wakacjach miałbym większe szanse na przyjazd do was, bo rzedzywiście pasowałoby pograć z kimś dobrym (czyt. dostać w dupę od naprawdę dobrego gracza to zaszczyt Very Happy ).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tedi
Książe
Książe



Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 22:19, 17 Lut 2006    Temat postu:

Dobrze powiedziane Very Happy Very Happy zgadzam się w 100% Very Happy Very Happy narazie ciężko jest nam wyjecheć gdzieś bo to by fajnie było jakbyśmy mogli całą grupą kilkuosobową wpaść a nie każdy na własą ręke(naczy osobno)tak z samego Rzeszowa to jest 7 osób do 10 więc już spokojnie można się wybrać ale dopiero myśle na wakacje Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ismaril
Wieśniak



Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:56, 17 Lut 2006    Temat postu:

W wakację będzie master, na 90% w dniach 15 - 16 lipiec. To dwa dni, więc nie wiem czy nie będzie wam trudniej przyjechać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luzak
Dostarczyciel



Dołączył: 13 Cze 2005
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 12:56, 18 Lut 2006    Temat postu:

wakacje sa od tego zeby sie ywbirac gdzies jak najdalej i jak najdluzej po jak najnizszych kosztach, jak sie zna wczesniejs date to sie inne zeczy przelozy w miare mozliwosci a jak nie to trudno...
ale mysle ze bede w stanie na wakacje przyjechac Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ismaril
Wieśniak



Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:41, 18 Lut 2006    Temat postu:

Na masterach jest najlepsza zabawa, na ostatnim było tak świetnie, że juz nie mogę się doczekać nastepnego. A przewidujemy wiele atrakcji poza lotrowych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysio, Harad
Chłop



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdzieś z dżungli w Kambodży(Świdnik)

PostWysłany: Sob 17:54, 18 Lut 2006    Temat postu:

Jeśli chodzi o ostani master to zabawa była wyśmienita, grało się fajnie, i zabawy około turniejowe równierz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dares
Książe
Książe



Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 18:28, 18 Lut 2006    Temat postu:

To jakie macie te zabawy???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Legolas13
Król
Król



Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Lothlorien(Zagórz)

PostWysłany: Sob 18:51, 18 Lut 2006    Temat postu:

No ja nie wiem czy w lipcu móglbym, ale raczej tak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysio, Harad
Chłop



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdzieś z dżungli w Kambodży(Świdnik)

PostWysłany: Sob 19:11, 18 Lut 2006    Temat postu:

Wiesz, jak będziesz to zobaczysz, graliśmy w noge na hali, mieliśmy inne gry, a potem, no cóż co ja będę opowiadał....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum LOTR na podkarpaciu Strona Główna -> Turnieje i konwenty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin